Резултатите от търсенето ви

Информация за продавача

Публикувано от dejevubg за декември 26, 2023
0

Здравейте, уважаеми клиенти. С днешния пост ще разгледаме какви документи са ви необходими при продажбата на недвижимо имущество.

  • Документ за собственост – Нотариален Акт
  • Документ за самоличност – Лична Карта, Паспорт

Това са двата документа, които вие трябва да имате налични за да започнете процеса по продажба. Ако разполагате с тях и не знаете как да се сдобиете с останалите документи, нашият съвет е да се свържете с нас и ние ще ви помогнем. 

  • Данъчна оценка на имота – издава се от данъчната служба
  • Скица на имота от Кадастъра

В случай, че полученият имот е в резултат от делба на по-голямо недвижимо имущество, ще е необходим протокол от делбата:

  • Протокол за делба

Ако продавате имот, в който е извършено строителство, което не фигурира в нотариалният акт, то тогава ще е необходимо удостоверение, че новата сграда е издадена по одобрен архитектурен план.

  • Удостоверение за ползване

В тежките случаи, когато работим с наследени имоти поради загубата на близък, е необходимо да се представи и удостоверение за наследници.

  • Удостоверение за наследници

Последният документ, който ще споменем е често срещан в случаите, където вие не може да присъствате при организацията и/или изповядването на сделката и упълномощавате 3то лице.

  • Пълномощно

Това е кратък лист от основните документи, които са най-често срещани. В зависимост от вашият имот обаче, може нотариус да изисква множество други като например Смъртен акт, Акт за раждане, документ за развод и други.

Нашите брокери ви съдействат с издаването на всички необходими документи и правят процеса по продажба значително по-лесен. Ако обмисляте да продадете своя имот и имате нужда от консултация, свържете се с нас!

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

  • Валута

  • Мерна единица

  • Разширено търсене

    € 0 да се € 5,000,000

  • Категории

  • Ипотечен калкулатор

  • Нулиране на паролата

Сравнете списъци